RSS

Pengikut Blog Ibu

Jom ibu2..kite nuff!!

Wednesday, November 24, 2010

Susu Ibu & Fakhrul


Salam semua..Ibu masih mencari apa2 cara untuk ibu perbanyakkan susu ibu ni..setakat ini ibu masih tidak dapat menyimpan stok yg banyak bagi susu ibu buat si kecil kesayangan ibu. Ibu tahu kebaikan susu ibu ni xterdapat dalam mana2 susu formula..Jadi ibu terus dan terus beusaha dalam membolehkan ibu mendapat sebanyak yg boleh dalam menambah stok yg ada..jadi ibu akan cuba pelbagai nasihat yg diberikan..


Kebetulan ayah ajak ibu pergi Jusco IOI tuk mencari susu Fakhrul yang dah habis..(Sedih xdapat wat stok susu ibu) Sedang mencari2 susu Fakhrul, ibu ternampak Susu untuk perbanyakkan susu ibu sekiranya ibu minum susu ini. Ibu pernah dengar kawan ibu suruh mencuba minum susu ini untuk menambahkan susu ibu. Jadi ibu tanpa segan silu meminta ayah belikan untuk ibu..he..Susu Fakhrul belum jumpa dah beli susu ibu lak..

Ini susu Fakhrul. S26 setakat ini tak ada masalah. Walaupun dah 3 susu ibnu tukar sementara ibu tak ada susu semasa Fakhrul masih 1hari..Ibu memang rugi serugi2 nye..Tapi siapa ibu tuk lawan takdir??

Ibu akan terus mencuba dan mencuba tanpa rasa putus asa. Sekurang2 nya ibu masih xmahu putuskan susu ibu dengan Fakhrul :)

1 comment:

Naurah Napiha said...

Terima kasih..bnyak info2 berguna..

Post a Comment